Recenze: Kundička - Návrat k sobě

21.12.2023

Přemýšleli jste někdy o tom, kde se ukrývá ženská síla a smyslnost? Proč toto místo začalo mnoho žen ignorovat, přestože jen díky němu jsme všichni na tomto světě? Jak se s ním můžeme znovu propojit? To vše a mnohem víc nám odhalí kniha Kundička – Návrat k sobě, kterou vydalo nakladatelství UZUME s. r. o. roku 2020.

Autorka publikace Regena Thomashauerová rozdělila své dílo do 9 kapitol. V nich nás postupně seznámí s tajemstvím ženské síly, pomůže nám v sobě objevit naši vnitřní bohyni a poskytne nám zcela nový pohled na naše magické místo ukryté v klíně. Navíc nám prozradí mnohá tajemství, jak znovu objevit své vlastní potěšení, díky kterému můžeme pracovat na našem osobním rozvoji a postarvit se tak hrdě za sama za sebe.

Velice zajímavá byla pro mě myšlenka znovu objevení své vlastní sebeúcty a ženské síly, která byla u žen po mnoho let neustále potlačována. Takový přístup však absolutně nesvědčí naší psychické ani fyzické stránce. Nyní je čas ji znovu objevit a naučit ji znát i naše dcery, abychom mohly prožívat o mnoho šťastnější a svobodnější život než naši předkové.

Ocenila jsem i osobní příběh a zkušenosti samotné autorky, které nás v díle provázejí. Jsou skvělým zpestření a krásně nám vše dovysvětlují.

Titul je psaný čtivý a poutavým stylem. Po pár stránkách získá čtenář snadno pocit, že sedí se spisovatelkou u hrnku dobrého čaje a povídá si s ní.

Osobně se mi velmi líbilo, jak nám autorka často připomíná, že jsme ochotni kvůli druhým udělat mnohé hezké věci, ale ne pro sebe. Kvůli druhým jsme ochotni se parádit, uklízet či používat ten krásný hrneček, jenž máme jen pro výjimečné případy. Pokud bychom měli dělat ty samé věci pouze pro sebe, často nám připadá, že to ani nestojí za to, ale pro koho jiného bychom to měli hlavně dělat než především pro sebe?

Velkým plusem je i mnoho praktických cvičení, které nám pomáhají vše skvěle uvést do našeho života a posunout se dál.

Knihu bych doporučila všem ženám, které se zajímají o osobní rozvoj a chtějí získat zpět svou vnitřní sílu.

Děkuji KNIHCENTRUM.CZ za poskytnutí recenzního výtisku.