Recenze: Cesta šamana

21.09.2022

V dnešní moderní a často i přetechnizované době častokrát zapomínáme na své kořeny i na to kým doopravdy jsme. Své o tom ví i autor knihy Cesta šamana, kterou vydalo nakladatelství Motto roku 2020.

Spisovatel publikace Hermán Huarache Mamani se rozhodl, že se ve svém životním příběhu podělí se čtenáři o svou pouť radikální změny života, kdy jej vážná nemoc navrátila zpátky z práce ekonoma a života ve městě, ke svým šamanským kořenům. Společně tak můžeme být svědky této mnohdy nelehké cesty a občas se i něčemu také přiučit...

Titul je psaný velmi čtivým a poutavým stylem, od kterého opravdu není lehké se odtrhnout. Nesmírně se mi líbilo s jakou láskou a úctou autor popisuje vztah ke svému lidu i přírodě. Osobně si myslím, že bychom si v mnohém z něho měli vzít ponaučení a zamyslet se nad významem naší kultury, našich zvyků i našem vzájemném vztahu s Matkou Zemí.

Tím, že je dílo osobní zpovědí spisovatele byl pro mne příběh nesmírně intimním zážitkem a častokrát jsem si připadala, jako bych seděla s autorem někde u ohně a on mi vše přímo vyprávěl. Moc se mi líbily i některé praxe jako například meditace či práce s dechem.

I přestože se jedná spíše o duchovní beletrii, publikace pro mne obsahovala mnoho aha momentů a okamžiků, kdy je dobré se zastavit a zamyslet se nad životem. Určitě se k ní nesmírně ráda zase někdy vrátím.

Knihu bych rozhodně doporučila všem milovníkům duchovní literatury a osobního rozvoje.

Děkuji KNIHCENTRUM.CZ za poskytnutí recenzního výtisku.

Publikaci můžete zakoupit ZDE.

Autor: Zdeňka Kudová

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky