Recenze: Orgasmická meditace

24.07.2018

Asi každý člověk se ve svém životě dostane někdy do bodu, kdy chce víc. Více času, lásky, peněz, přátel, majetku a nebo jako v tomto případě sexu. Na této potřebě není samozřejmě ani v nejmenším nic špatného, spíše naopak. Vaše touha, která jde ruku v ruce se zvědavostí, vás nutí objevovat stále nové a nové techniky i způsoby. Jednu takovou metodu vám ve své knize Orgasmická meditace představí spisovatelka Nicole Daedone. Ta vám ukáže, jak dostat ne jen od sexu, ale i od života mnohonásobně víc. Knihu vydalo nakladatelství Synergie roku 2016.

"Problémy se sexem nelze řešit... Odjakživa se pohybujeme v paradigmatu 'dobře - špatně', v přesvědčení, že to, co nejde 'hladce', co neprobíhá, jak by 'mělo', je problém. Ale podle mě je toto paradigma 'problému' ten největší problém. Život je jako dovolená 'all inclusive'. Myslíte si, že jste zaplatili jen za radost, úspěch, dokonalost, ale ať se vám to líbí nebo ne, v ceně je i smutek, selhání, proměnlivost. To 'špatné' k tomu prostě občas patří."

Nicole provede své čtenáře, stejně jako na svých kurzech, základy pomalého sexu, vysvětlí jim, jaký vliv může mít sex na prožívání přítomného okamžiku a odhalí velké tajemství, které se týká orgasmu - každá žena na světe je totiž orgasmická. Ukáže vám, jak znovu navázat vztah se svým tělem i životem. Naučí vás propojit se s druhými lidmi a pomůže vám vyléčit dávno ukryté křivdy, psychické bloky i mnohá životní traumata.

"... S každým dalším dotekem se odstraňují staré bloky. Brzy začnou praskat i ledovce viny, potlačení, rodičovského odmítnutí a trapnosti. Ledovce, které zaujaly její touhu a drží ji jako rukojmí. Časem zmizejí úplně. V té chvíli začne hlazení naplňovat nádrž, budovat základy sexuální energie. Začne se zvyšovat kapacita a ženino vzrušení poroste."

Ráda bych ocenila osobní zkušenosti autorčiných klientů i spisovatelky samotné. Jejich pravdivé příběhy pomáhají čtenářům překonat počáteční nervozitu i občasné "nezdary". Ženám, které mají problémy s citlivostí, může například velmi pomoci příběh samotné autorky, která si svou cestu k orgasmické meditaci musela doslova vybojovat.

Ten, kdo hledá knihu pouze o sexu, bude v tomto případě asi poněkud zklamaný. Publikace pojednává mimo jiné i o celkovém přístupu k životu, potřebě soustředěnosti v každodenním shonu, významu vnitřních fyzických i duševních pocitů i důležitosti včas odložit nepotřebné myšlenky.

Titul je plný nejrůznějších praktických cvičení, při kterých si se svým partnerem jistě užijete spoustu zábavy. Každý úkol je v knize, zařazen tak, aby vás postupně připravil na další a tím jste se pomalu dostali až k pomyslnému cíli.

Jediné co bych celé publikaci vytkla je časté opakování již zmíněných věcí.

Styl, kterým je titul napsaný, je čtivý a někdy i zábavný. Na "své" si v něm přijdou jak muži, tak i ženy. Naleznete v něm dokonce i samostatné kapitoly, které obsahují informace, jenž by muži měli vědět o ženách a naopak.

Celým dílem vás budou provázet názorné ilustrace Aimee Bruckner. Ty vám skvěle pomohou pochopit praktické návody a navíc je perfektně doplní.

Knihu bych doporučila všem čtenářům (mužům i ženám), kteří chtějí ne jen víc od sexu, ale zároveň jsou zvědaví a chtějí si zpestřit svůj partnerský život.

Děkuji nakladatelství Synergie za poskytnutí recenzního výtisku.