Recenze: Návrat domů

04.02.2020

Jak být šťastná a plná sil ve 21. století

Cesty k moudrosti, životní rovnováze a k sobě samé

V dnešní uspěchané době se stále za něčím honíme. Neustále nemáme čas, jsme ve stresu a spěchu. Díky tomuto hektickému způsobu života se vzdalujeme od sebe sama, jsme nemocní a nevyrovnaní. Kniha Návrat domů nám pomůže tuto ztracenou rovnováhu znovu obnovit a naučí nás, žít poklidným životem v harmonii. Publikaci vydalo nakladatelství Smart Press roku 2019.

Autorka Blanka Vun Kannon učí české ženy, jak žít v souladu s energiemi. Ukáže nám, jak si ujasnit náš životní záměr i jak se zpět napojit na přírodu a její cyklus. Dále nám poradí, jak se zbavit nepotřebných věcí a vytvořit si příjemný, láskyplný domov, do kterého se budete rádi vracet. Pomůže nám přijmout sebe sama takové jaké jsme a nastolit harmonii v našem životě. Naučí nás přijmout životní změny a pomůže nám najít si cestu do svého nitra .

Titul je velmi přehledně rozdělený do tří hlavních částí, které se následně dělí. Díky tomuto praktickému uspořádání se čtenář v díle snadno orientuje.

Velice se mi líbil styl, kterým je dílo napsané. Je velice čtivé, poutavé a zajímavé. Spisovatelka má skvělou schopnost vtáhnout čtenáře do obsahu a zaujmout. Častokrát jsem se nemohla od čtení doslova odtrhnout.

Publikace je určena především českým čtenářkám, kterým je "upravena na míru". Jsou zde propojeny principy Feng Shui s učením přírodních národů, které jsou přizpůsobeny českým ženám. Na rozdíl od různých zahraničních titulů, jsem se v knize naprosto poznávala a měla jsem pocit, že autorka promlouvá přímo ke mně a mému životu. 

Zaujalo mě mnoho skvělých praktických cvičení, která mají neuvěřitelnou moc změnit vám pohled na váš život. Při jejich provádění jsem si mnohokrát uvědomila několik věcí, na kterých bych chtěla zapracovat či je změnit.

Vyzdvihnout bych také chtěla závěrečná shrnutí, které jsou uvedeny na konci každé kapitoly a připomínají nám nejdůležitější informace, jenž si máme zapamatovat. 

Osobně jsem byla také nadšená z poměrně velkého množství jednoduchých rad a tipů, které nás mohou inspirovat a změnit k pozitivnímu některé oblasti našeho života.

Z celé publikace jsem osobně nesmírně nadšená. Obsahuje velké množství zajímavých informací, působí na mě velmi příjemným dojmem a pomáhá nám v mnoha oblastech našeho života. Připomíná nám, že budeme-li zdravě myslet nejprve na sebe, budeme mít dost sil a energie rozdávat radost všude kolem.

Naprostou třešničkou na pomyslném dortu jsou překrásné ilustrace Lenky Blažejové, které titul perfektně doplňují a skvěle dotvářejí jeho atmosféru.

Knihu bych doporučila naprosto všem ženám, které chtějí být ve svém životě šťastné, vyrovnané a spokojené.

Děkuji nakladatelství Smart Press za poskytnutí recenzního výtisku.

Publikaci můžete zakoupit ZDE.

Autor: Zdeňka Kudová

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky