Recenze: Myšlenky štěstí

23.08.2019

Karty

Dnešní moderní doba klade na člověka mnoho povinností a každodenních starostí, díky kterým častokrát zapomínáme, udělat si čas také na sebe. Inspirační karty Myšlenky štěstí nám s tímto mnohdy nelehkým úkolem mohou velmi dobře pomoci. Karty vydalo nakladatelství Synergie roku 2015.

Autorka Kris Carr vytvořila padesát dva inspiračních karet, jenž nám mají pomoci dopřát si zdravou dávku sebelásky a sebepřijetí. Naučí nás, jak vědomně trávit čas se sebou i jak se přijmout takoví, jací doopravdy jsme.

Velmi se mi líbilo z jakého materiálum jsou karty vyrobeny. Jsou velice příjemné na dotek, což způsobuje, že se s nimi hezky pracuje.

Ocenila jsem také dobře míněné rady a doporučení, které karty obsahují. Při práci s nimi jsem se vždy těšila na jejich další poselství či malý úkol, který mi sdělí.

Naprosto nadšená jsem byla z nádherných ilustrací, které na nich můžeme videt. Perfektně karty doplňují, působí velmi příjemně a skvěle se k nim hodí. Postarala se o ně nadaná ilustrátorka Lori Portka.

Velkým plusem je určitě mistrovké propracování všech karet. Při každodenní práci s nimi na sobě tak začnete pracovat pomocí jednoduchých rad a úkolů, které vás nenápadně povedou na cestě k sebeuvědomění.

Karty bych doporučila všem lidem, kteří se zajímají o osobní rozvoj.

Děkuji nakladatelství Synergie za poskytnutí recenzního výkladového balíčku.

Karty můžete zakoupit zde.

Autor: Zdeňka Kudová

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky