Recenze: Kráva na stromě

23.12.2019

Neuvěřitelné historky ze života zvěrolékaře

Být veterinářem je úžasné poslání. Člověk pomáhá mnoha zvířatům a mnohdy i lidem. Naslouchá jim, léčí je a pečuje o ně. Někdy je to zábava, jindy naopak těžká dřina. Své o tom ví Julian Earl, který vypráví svým čtenářům o nevděčné práci venkovského zvěrolékaře ve své knize Kráva na stromě, kterou vydalo nakladatelství Alpress roku 2019.

Autor v publikaci popisuje nejrůznější historky ze svého pracovního život. Příběhy mají většinou vtipný charakter. Celý titul je napsaný veselým a velice čtivým stylem. Díky tomu má čtenář pocit, že mu stránky doslova utíkají před očima.

Velmi se mi líbil humor, který spisovatel v díle používá. Při čtení titulu jsem se častokrát smála a čas prožitý s touto publikací jsem si moc užila.

Titul je určitě skvělou oddychovkou, která se perfektně hodí pro dlouhé zimní večery. Osobně jsem si u ní skvěle odpočinula a zapomněla na každodenní starosti.

Častokrát jsem žasla nad mnoha pozoruhodnými historkami, které autor vypráví. S humorem vysvětluje čtenářům, že práce zvěrolékaře nevoní vždy po fialkách, svěřuje se smutnými momenty svého poslání i se šťastnými příběhy.

V neposlední řadě mě určitě zaujala i obálka díla, která hned na první dojem navozuje klidnou a milou atmosféru.

Knihu bych doporučila všem lidem, kteří mají rádi zvířata a chtějí se odreagovat.

Děkuji nakladatelství Alpress za poskytnutí recenzního výtisku

Knihu můžete zakoupit ZDE.

Autor: Zdeňka Kudová


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky