Recenze: Kouzlo tarotu

17.09.2021

Předpovídání budoucnosti fascinuje lidstvo po dlouhá staletí. Pod pokličku následujících událostí toužili nahlédnout dávní králové i prostý lid. Jednou z možností, jak toto tajemství poodkrýt byl právě tarot. Vyzkoušet si toto prastaré umění, nám pomůže krásná sada Kouzlo tarotu, kterou vydalo nakladatelství Alpress roku 2019.

Autorka magické soupravy Liz Dean, nám v praktické příručce vysvětlí, co je to velká a malá arkána i jak správně samotný výklad načasovat. Dále nám ukáže hned několik způsobů výkladů karet a celkově nám poodhalí tajuplný svět tarotu.

Velmi se mi líbila praktičnost a jednoduchost jednotlivých popisů v příručce. Spisovatelka vše dopodrobna vysvětluje, čímž dává perfektní možnost seznámit se s tarotem i naprostým laikům.

Skvěle je proveden i popis jednotlivých karet, jenž zahrnuje jejich význam ve vzpřímené i obrácené poloze.

Nesmírně šikovný mi přišel i důmyslně promyšlený box, který udržuje celý komplet pohromadě.

Osobně musím přiznat, že mi chvilku trvalo něž jsem se s kartami důkladně seznámila. Po několika pokusech a čase, který jsem s nimi strávila, jsem si je však zcela zamilovala a velice hezky se mi s nimi nyní pracuje.

Vyzdvihnout bych určitě také chtěla krásné ilustrace, které vytvořila Emma Garner. Jejich nesmírně příjemné a hřejivé ztvárnění na mě působí velice přívětivým dojmem a skvěle se k tarotovým kartám hodí.

Sadu Kouzlo tarotu bych určitě doporučila všem lidem, kteří se chtějí naučit pracovat s minulostí, plně využít přítomnosti a poodhalit tajemství budoucnosti. 

Děkuji nakladatelství Alpress za poskytnutí recenzního výtisku.

Knihu můžete zakoupit ZDE.

Autor: Zdeňka Kudová

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky