Recenze: Havraní tarot

13.07.2020

Od pradávna byli havrani opředeni mnoha pověstmi i záhadami. Někteří je považovali za symbol rovnováhy a harmonie přírody. Pro jiné naopak představovali předzvěst smrti a neštěstí. Mnozí zase věřili, že převádí duše zemřelých na druhý břeh a dopředu vědí, co se lidstvu přihodí. Možná právě proto si je vybrala MJ Cullinane jako průvodce pro svůj Havraní tarot, který nám pomůže odkrýt závoj budoucnosti a navázat spojení s tajemnými silami havraní intuice. Karty vydalo nakladatelství Synergie roku 2020.

Autorka nás ve své doprovodné knížce seznámí s celým souborem 78 karet, který je inspirován důvěrně známou symbolikou Rider-Waitova tarotu. Poskytne nám výklady jednotlivých karet v normální i obrácené poloze a seznámí nás i s návodem, jenž nám poslouží k samotnému vykládání.

Velmi se mi líbilo, že je tento druh tarotu vhodný pro úplné začátečníky i pro značně pokročilé.

Zaujala mě i zcela mystická atmosféra a velmi silná energie, kterou je tarot doslova opředen. Mohou za to především zdařilé a nesmírně zajímavé ilustrace. Jeho kouzlo na Vás zapůsobí hned na první pohled. Někoho pohltí okamžitě, na jiného bude nejdříve působit poněkud temným dojmem, ale po bližším seznámení si je jistě zamilujete.

Naprosto skvělá mi přišla i symbolika havraních očí, které je mají jen lehce naznačené nebo je nemají vůbec. Osobně to vnímám jako autorčino nabádání, začít svět více vnímat svým vnitřním zrakem a důvěřovat tak své intuici.

Z vlastní zkušenosti mohu říct, že mi nejdříve trošičku trvalo než jsem si s kartami porozuměla. Ze začátku ve mně vyvolávaly spíše skličující pocity. Jakmile jsem však s nimi začala více pracovat, spatřila jsem je ve zcela jiném světle. Náhle jsem v nich objevila mnoho barev i skrytých významů a velice jsem si je oblíbila. Jejich výklady jsou snadné a neustále nás podněcují k dalšímu pokračování.

Havraní tarot bych doporučila všem lidem, kteří si chtějí s tarotem užít trochu záhadné zábavy či chtějí navázat hluboké spojení se svým vyšším já.

Děkuji nakladatelství Synergie za poskytnutí recenzního výkladového balíčku.

Havraní tarot můžete zakoupit ZDE.

Autor: Zdeňka Kudová

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky