Recenze: 100 zákonů obchodního úspěchu

21.09.2018

Proč jsou někteří lidé úspěšnější než jiní

Přemýšleli jste někdy nad tím, proč se některým lidem daří a druhým naopak? Proč jsou někteří podnikatelé úspěšní, zatímco jiní zoufale krachují? V čem jsou jiní? Brian Tracy, autor populární knihy 100 zákonů obchodního úspěchu, tvrdí: "Úspěch není zázrak, ani hříčka štěstěny. Pokud přesně víte, co chcete, stačí dělat to, co dělají či dělali ti, kdo toho dosáhli před vámi a nakonec se doberete stejných výsledků jako oni." Pokud se i vy chcete stát prosperujícími, je publikace 100 zákonů obchodního úspěchu pro vás tou pravou. Dílo vydalo nakladatelství Synergie Publishing SE roku 2016.

Jak už nám název napovídá, titul obsahuje 100 různých pouček, které nám mají pomoci splnit si své sny. Spisovatel je rozdělil do osmi částí, které se zabývají různými tématy. Provede nás například zákony vedení, podnikání, prodávání, ale i zákony života či zacházení s časem. Každá z osmi kapitol v sobě ukrývá několik menších podkapitolek, které obsahují jednotlivé poučky. Ty jsou označeny po sobě jdoucími čísly, což umožňuje čtenáři snadnou orientaci v textu. Navíc díky přehlednému rozdělení jednotlivých pasáží se můžeme kdykoli vrátit k potřebné problematice. Osobně jsem si nejvíce oblíbila zákony příčiny a následku, tvořivosti a důvěry. Jednotlivé sekce začínají vždy krátkým úvodem, který nás naladí na následující podkapitoly. Začátek každého zákona tvoří krátká úvodní věta, která nám stručně sdělí, co se zde dozvíme. Celý titul je psáný čtivým a velmi poutavým stylem.

Velmi se mi líbilo mnoho podnětných cvičení, které publikace obsahuje. Ty umožňují čtenářům zamyslet se nad nově získanými znalostmi a zároveň nám umožňují je lépe využít v praxi.

"Není nic, co by vás omezovalo v tom, čím nebo kým chcete být, jen hranice, které jste si sami určili ve své mysli..."

Velmi milým překvapením pro mě byla velká flexibilita knihy. Upřímně se musím přiznat, že jsem očekávala spíše nějakou striktní příručku zaměřenou pouze na obchod a podnikání. Velkým plusem pro mě určitě bylo zjištění, že mohu získané informace uplatnit ne jen ve světě obchodu a podnikání, ale i v běžném, soukromém životě.

Knihu bych určitě doporučila všem obchodníkům i podnikatelům, ale i všem ostatním lidem, kteří chtějí využít tajemství úspěšných lidí pro získání prosperity v osobním životě.

Děkuji nakladatelství Synergie za poskytnutí recenzního výtisku.